Sukuseuran toiminta

Muhosten suvun vuosiokousta suunnitellaan kesälle 2023 pidettäväksi 5.8. Tampereella. Laittakaa kalenteriine varaus tuolle päivälle. Tarkempia tietoja kevätkirjeessämme touko-kesäkuun taitteessa.
#####################################################

Kesätapahtuma Hamina-Tattoo 16.7. 2022

Ohjelma kesätapaamisesta 16.7.2022

Hyvät sukuseuramme HaminaTattoo 16.7.2022 kesätapaamiseen varanneet ja maksaneet jäsenet.

1. Aloitamme päivän kokoontumisella Haminan Teatterin/ Elokuvateatterin kahviossa, Isoympyränkatu 30 kello 12.00. Kokoontumispaikka on kävelymatkan päässä marssishown esityspaikasta Hamina Bastionista. Jaamme kahviossa liput Bastioniin ja samalla nautimme kahvit ja jotain suolaista tms. Ilmoittakaa ruoka-aineallergiat.

2. Kävelemme porukalla Hamina Bastioniin, Raatihuoneenkatu 12, jossa saamme eläytyä sotilasmusiikkifestivaalin marssishown tunnelmaan. Esitys alkaa kello 14.00 ja arvioitu kesto on kaksi tuntia. Esityksessä ei ole väliaikaa. Bastioni on ulkotila, jossa on telttakatos, eli pukeutukaa sään mukaan. Istumapaikkoja on noin 3000. 3. Marssishown loputtua kävelemme Lounashuone Kerholle, Kadettikoulunkatu

3. Ravintola toimii Haminan Varuskuntakerhon historiallisessa miljöössä 1863 valmistuneessa rakennuksessa. (2000-luvulla Haminan Upseerikerho muuttui Haminan Varuskuntakerhoksi). Meidän porukalle on varattu omakustanteinen ruokailumahdollisuus marssishown päätyttyä Kerhollle ja pyydän vielä kertomaan, osallistutteko ruokailuun, jotta voin vahvistaa paikkatarpeen. Haminassa on tattoon aikaan paljon väkeä ja Kerho toivoo, että kaikki paikat saadaan täyteen. Vahvista ruokailu: Eila Muhonen, sähköposti: eila.koti@gmail.com tai tekstiviestillä 040 595 6655.

4. Haminan kirjastossa Kaspersalissa, os. Rautatienkatu 8, on e

Sukuseura selvittää suvun vaiheita ja historiaa, vaalii suvun perinteitä sekä edistää yhteenkuuluvuuden tunnetta jäsentensä keskuudessa.

• Seura järjestää yhteisiä kokouksia, sukupäiviä, retkiä ja muita seuran toimintaan liittyviä tilaisuuksia.
  • Se kerää ja arkistoi sukua koskevaa tietoutta, auttaa suvun jäseniä selvittämään suvun vaiheita ja välittää tutkimustyön tuloksia jäsenilleen.
  • Seura harjoittaa myös sukuseuran tarkoitusperiä edistävää julkaisutoimintaa.