Liittyminen

Tule mukaan toimintaan ja liity jäseneksi

Jos tiedät kuuluvasi Muhosten sukuun, niin lukaisepa nämä sivut ja päätä jäseneksi liittymisestäsi. Se käy helposti maksamalla jäsenmaksu 25 € Muhosten sukuseura ry:n tilille Suur-Savon Osuuspankki

tili FI04 5651 1340 0879 55.

Se pyydetään maksamaan 1.6.2023 mennessä seuran pankkitilille.

Merkitse maksuun viestiksi selvästi nimesi ja osoitteesi, myös sähköpostiosoite. Sen perusteella merkitsemme sinut jäsenrekisteriimme ja voimme lähettää sinulle jäsenkirjeet ja muun postin. Voit myös soitella tai lähettää sähköpostia kenelle tahansa yhteystiedoissamme mainituista henkilöistä.

Tässä lomake uusille ja vanhoille jäsenille. Kiitos jo etukäteen, jos voitte päivittä tietonne allaolevan lomakkeen kautta. Näin saadaan sukuseuran teidot ajantasalle ja viestintä joustavammaksi ja helpommaksi.

Muhosten sukuseura ry

Jäsenrekisterilomake

Jotta sukuseura saa nykyisen jäsenrekisterin ajan tasalle, pyydämme täyttämään oheisen lomakkeen
ja palauttamaan sen alla olevaan osoitteeseen.

Uudet jäsenet toivotamme tervetulleiksi. Lomake toimii myös heitä varten.
Etunimet:
Sukunimi:
Syntymäaika ilman tunnusosaa:
Katuosoite:
Postinumero ja -toimipaikka:
Sähköpostiosoite:
Puhelinnumero:
Ainaisjäsen vuodesta:
Paikkakunta ja päiväys:
Allekirjoitus ja nimenselvennys:
Lomakkeen lisätiedot ja palautusosoite:
Jäsenrekisterinpitäjä Osmo Muhonen